Sepanjang Perintah Kawalan Pergerakan akibat pandemik Covid-19, PTAR UiTMCPP juga hanya menjalankan perkhidmatan perpustakaan digital seperti perpustakaan di kampus lain. Untuk memastikan segala hebahan dan promosi yang dijalankan oleh pihak perpustakaan sampai kepada pengguna, pelbagai usaha telah dijalankan.
PTAR UiTMCPP atas inisiatif Unit Perkhidmatan Pelanggan dengan kerjasama staf perpustakaan yang lain telah membuat "placard" untuk menyampaikan pesanan masyarakat di samping mempromosikan ruangan sosial media perpustakaan termasuk perkhidmatan perpustakaan digital. Ini termasuk koleksi e-books, EQPS, Online Database dan MOOC's. Semasa PKP berjalan, usaha-usaha promosi dijalankan tanpa henti untuk memastikan perkhidmatan digital dapat diakses oleh semua pengguna walaupun pelbagai kekangan terpaksa dilalui seperti akses internet dan sebagainya.
No comments:
Post a Comment