Thursday, July 16, 2020

Taklimat Prosedur Kerja Pengurusan Pelanggan

Tajuk : Taklimat Prosedur Kerja Pengurusan Pelanggan
Tarikh : 10 Julai 2020

Untuk meningkatkan mutu kerja kakitangan di kaunter, satu Taklimat Prosedur Kerja Pengurusan Pelanggan kepada kakitangan PTAR Kampus Permatang Pauh yang bertugas di Kaunter Pinjaman dan Pemulangan telah diadakan pada 10 Julai 2020.

Antara objektif penting taklimat ini diadakan adalah untuk memantapkan pengetahuan berkaitan prosedur kerja di kaunter pengurusan pelanggan dan memberi tunjuk ajar dalam urusan pengurusan operasi perkhidmatan perpustakaan.

Taklimat ini telah disampaikan oleh Pembantu Pustakawan Kanan Unit Perkhidmatan Pelanggan, Encik Syarifulanuar Mat Isa dan dibantu oleh kakitangan yang bertugas di Kaunter Peminjaman dan Pemulangan. Dengan adanya taklimat ini diharap kakitangan yang akan bertugas di kaunter akan lebih peka dengan prosedur yang digunakan untuk menambah kecekapan kerja.









No comments:

Post a Comment

Program World#QuranHour 2022 : Misi Al-Sajdah @UiTM Cawangan Pulau Pinang

  Sempena kemuncak program berinteraksi dengan Al-Quran secara global melalui pendekatan baca, faham dan amal, PTAR UiTMCPP dengan kerjasama...